Friday 19 February 2016

My Birthday Surprised!

Assalamualaikum/hi.

birthday yin telah selamat berlalu 13/2/2016. hohoho...
giler banyak kejutan. seronok. hihi....

13/2 tu pun wedding wani. classmates kat pahang. so aku ngn zura yg dari johor bergerak ke puchong, rumah Nab, esok pagi baru gerak Pahang.

'Click more' untuk baca :)





giler kelakar,,,, berapa banyak kali sesat dah masa nak cari highway g Pahang. kohkohkoh,,, dengan tol ngn minyak lagi. lawak beteiiiii....

sesat kat kebun sawit tu paling x boleh blah. yela ikot sangat Google maps. lol~
tapi Alhamdulillah sampai. tu pun adik wani jemput kat depan Klinik kesihatan. wakakaka~
tanya sampai 3 orang pun x jumpa jalan. huhuhu....

sampai2 uma pengantin tengok lenggang je. huhu... lambat sangat ke kami ni. rupanya area situ memang majlis cepat abes... memang bergambar je la dengan pengantin. sampai2 je terus bergambar. kohkohkoh... sebab tunggu geng shahkir sampai. baru g makan. sedap gak la lauk. huhu.. makan FRee~ yeay~ sambung selfie sampai puas. dah lama x jumpa lepas sem6. kan, huhu,,,

masing2 tanya "lepas ni spe? lepas ni spe" kahkah.. mentang2 aku dah bertunang semua aim aku.
=..="

nah, belanja pic wedding!


wedding wani. wani dah jadi isteri orang!! T^T

birthday celebration for me. hihi


balik tu singgah IOI MALL, then sampai rumah layan Dilwale..... kahkah~
nab merengek minta kami balik isnin. huhu... x dapat la nab. zura nak up stok, aku nak siapkan cL ngn resume. hihi...

esok pagi tengah2 lepak kat katil tetiba zura bagi hadiah. Omaigod,,,, terkejut dapat hadiah. hihi...
balik tu nab belanja makan Secret Recipe,,, then bergambar kenangan,,, T^T

sampai kat TBS teman zura g cucuk duit. pastu dye bagi beg plastik. "nah, nab bagi"
ohohoho... terkejut lagi. hihihi,,,,, mekacehhhhh,,,

sampai Bustop Muar arizan dengan naz amik aku. sebab hujan lebat. lagipun dorang buat kje sbb wedding dah nak dekat. haha.. parents aku lak g kL ada hal, so minta dia amik.

dalam kereta dorang ckp "Birthday girl kene belanja makan la kan?" aku senyap je. dalam hati hek eleh..... hahahahah....

malam tu aku ws panjang tunang aku.aku luahkan feeling yang dah lama aku pendam. then aku tidur, kohkohkoh,,,,
esoknya aku tanya pasal nak buat lesen. huhu,, then dye bagitahu dye nak datang petang nak amik topi dye. lagipun signal king, souvenir aku beli kat cameron untuk dye ada, bagi sekali je la, mudah. dye tanya kotak tunang tu nak x, law nak dye bawa. seabab haritu aku minta kotak kat dye nak letak barang.

tapi dye x dapat datang petang sebab kerja kat majlis kawen x settle lagi. so dye datang malam. disebabkan parents aku x bagi pergi date, kalau nak jumpa pun jumpa kat rumah je. huhu... aku pun buat la air, paksa dye minum sampai abes baru boleh balik.

masa dia sampai dye cakap nak datang kejup je, aku dah buat muka kat pagar. hahaha.. maunya x. dah la lama x jumpa, lepas tu nak jumpa kejup je. memang muncung muka aku time tuh. kahkahkha,,, lepas tu dye masuk gak "yela,,yela" aku pun "yeay!"  urghhh cam budak2.. =..="

memang selfie je la kje aku, sambil borak2. huhuhu.,, tapi aku perasan, even air dye dah abes pun dye tunggu bila aku nak bagi dye balik. kahkahkah...sepatutnya ada dua kotak, dye cakap kotak lagi satu amik jup g kat kete, aku yekan jela, malas nak fikir kotak,huhu. time dah lewat, aku pun dah mengantok ,bagi la dye balik, dye salam adik aku, aku cakap "tido la sini" adik aku ckap "ko nak bagi dye tido mana kak? ruang tamu?" dye sengeh je. huhu,,,

masa kat kereta, nak amik kotak muka aku dah pelik. apa tu. aku cuba proses. benda apa tu.hahahaha,,, dapat bunga besar. woah,,, first time lelaki bagi bunga. huhu.... aku tengok muka dye cam risau kalau aku x suka. kohkohkoh.... dapat coklat sekali. wiiiii~
bunga tu arizan dengan naz gubah. semangat dye bagitahu. bila aku terlupa nak sebut nama lagi sorang mesty dye bukan dye sorang buat. so aku pun reply. "ye tahu awak sayang kawan2. terima kasih" hihihi.... x sangka dye bagi hadiah. hohoho~

muka aku bahagia betul. huhu

my view everyday. kohkoh.. sambil study tengok bunga. hihi


nab cakap x surprised sangat pun sebenarnya,tapi sebab aku blurr aku x sedar, kohkohkoh.....
bukan apa, sebab tunang aku dah brainwashed aku awal2. "x sambut pun xpe," "tu mereka, bukan kita" so aku pun "mmkay jela" tu yang x expected dapat hadiah. but still hari2 aku ws, jom lah caleb bday aku, xde hadiah ke. hihi...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...