Wednesday 22 February 2017

Hadiah untuk ibu mengandung

Assalamualaikum/hi uolls.

Last year my cousin ramai giler (tak la ramai gile, tapi lebih dari satu la.kohkohkoh) yang pregnant including my friends la.

Aku ingatkan hadiah untuk pakwe je paling susah nak cari. sekali untuk orang pregnant pun susah. LOL. 😀😂

Lama jugak la cari sebab nak cari yang cantik dan yang puas hati kat hati sendiri. Lol, padahal nak beli untuk orang. 😎

Last-last aku pilih Tilam Kelambu. bolehlah bawa Tilam tu ke mana-mana sebab Ringan, dan Design cantik juga. hohoho. aku beli semua warna biru, sebab tak tahu jantina baby-baby tu semua. wakakakak.

Tapi yang tak best, aku beli luar negara, so lambat sampai. 2 hingga 3 minggu gak la. huhu,,

Bulan depannya, boss aku update barang baru. hahaha... Tilam kelambu. yang aku tengok, aku lagi excited. kohkohkoh....

so korang, yang tengah pining-pining lalat tu bolehlah dapatkan segera dengan aku. Apa yang BEST  beli dengan aku?

-Design Cantik. Ringan, bolehlah bawa pergi lepak taman bunga, taman rama-rama.
-Nama pun kelambu, of kos la ada kelambu. Selamat baby dari serangga macam nyamuk, lalat, cicak and so on la.
-Saiz 20 x 30 inci. Dapat 2 bantal peluk dan 1 batal kepala.
-Tebal tilam 4cm
-Jenis kain Cotton sejuk + tilam kekabu Nylon

Paling BEST
-CEPAT SAMPAI. Takde la korang kene tunggu macam aku,,, 2 sampai 3 minggu nak sampai rumah. insyaallah 3 hari paling lewat untuk orang semenanjung. sabah serawak 5 hari paling lewat.

Harga Rm66. untuk abam poslaju hantar kat rumah: Rm10s/Rm18ss

pmwasap aku kat sini: 011-33178261

Cepat order dengan payment, cepat la sampai kat rumah uolls. hohohoho













No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...