Monday 20 August 2012

~SElamaT hArI raYA!! ~



salam,guys!! selamat hari raya!
aku memang bz giler kuwt raya ni,1st eid kt johor,2nd kt sel,
fuy... memang sengal2 la badan aku dalam kereta lama2.
tapi bapa aku lagi la penat,sebab dye yg drive.=..="

p/s:kami xde lesen lagi. :l

raya tahun ni,tema hijau,kemera rosak,so...nasib cousin aku
Tuan udin,haha~(dye jeneral Laut,eyh?aku pn x igt)
haha,tapi dye hebat. :D
dye ade canon,so jadi la dye "cemeraman" untuk raya..
haha~

cam biasa,aku sgt huduh bila bergambar. :p
raya di Johor sgt best tahun ni,sebab aku cuba belajar untuk jadi rapat
dengan family belah bapa aku,kitarang memang rapat.
tapi aku ni jenis x pandai nk "masuk" hahaha~
tapi tahun ni da ok,aku da buat yg TERbaik!
gambatte!!

as the repercussion. x sabar nk jumpa dorang lagi!!

rindu dengan nyai... (T^T)

Jom layan lagu raya from Meet uncle hussin~



6 comments:

Everything's Everythings said...

oh bagus tu.. bkn sng nk rapat dgn saudara2 kita.. kalau waktu kecil dulu sng je xperlu kisah cuma main je dgn budak2 sebaya kita hak2
bila dh besar kne la pndai "masuk" dgn kerenah mereka semua ;D

Selamat hari raya by the way

Yinz said...

betul2. bila da besar,byk kene pk,feeling dorang lg kene jge, :)

anyway,selamat hary raya jgk!XD

Everything's Everythings said...

Sedap juga lagu ni eh?
kenapa waktu raya dulu xde dengar pun..

Yinz said...

ade,kt sinar.fm tapi jarang la.. sedap kan?? hehe.. XD

Everything's Everythings said...

aah boleh tahan la ^^
mmg minat pun MUH dulu

Yinz said...

hehe...eh.eh,sy nk tanye,cth la kan,law sy g blog awk,sy comment,pastu cmne sy nk tahu awk de rply cmmt yg sy bg tuh??
almaklumlah..budak baru... hheee...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...