Wednesday 4 September 2013

Emo~ :3









mengimbau kenangan zaman remaja dulu, emm,skg pn masih remaja, haha!
cuma masa tuh dalam tgkatan 4 agk tercari-cari identiti diri. nk mencuba segala itu dan ini, tapi 

"alhamdulillah", 

aku ada keluarga yg penyayang dan TEGAS. LOL! haha~
masa memberontak tu, xde la spai lari rumah or campak2 barang,juz masuk bilik then nanges2! LOL! cembeng gila aku! hihi~

well, to make it short masa tuh kawan2 ak ramai ada geng/ kumpulan macam2. haha~
contoh:rempit, ska, gothic,emo, and so on... dalam banyak2 group tu, aku suka EMO.
memang sesuaaaiiii sangat la dengan aku yg EMOsional ni. hahaha!

LOL~

actually, i love their style! hahaha!

tapi bila dah besar, aku dah matang sikit la untuk berfikir. lagi2 bila ALLAH dah bagi hidayah DIA yg SWEET itu, baru aku tahu.
nak masuk kumpulan apa2 pun masuk lah. :)
korang boleh buat apa2 je SELAGI,,,
perkara yang korang buat tu TIDAK MELANGGAR PERINTAH ALLAH.
senang kan?? hahaha~

aku masih boleh berfesyen EMO. dengan family aku, dengan SUAMI aku. hahaha~ :)

p/s:nak letak pic perempuan tapi sexy la plak. LOL~

-ISLAM is PERFECT-








No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...