Monday 24 August 2015

Latihan Industri (Li / Internship) Dalam UiTM~

Hohohohoho....... disebabkan hal-hal tertantu yang tak dapat dielakkan, even puas aku pujuk Madam Wan, nak xnak aku kene buat Surat Penolakan kat En.Imran untuk beri pada company YAWAS.

lepas abes event bertunang 15/8/2015, aku tengok result. waaaaa~ x berapa nak menyeronokkan. LOL. with broken heart i packed my things to go Shah Alam. settling all the things that i should done. it was a very hectic week for me.

Along the week i contacted several lecturers in order to find a place for my internship. it was so hard! hahaha..... Nasib baik la parents aku and Mr.Tunang a very open minded person. selalu bagi support. huhu... so xde la nak kecewa sangat. huhu...

penat ulang alik fakulti jangan cakap la, waaaaaa~ memang penat. rasa nak pengsan! haha! surat penolakan settle then scan untuk hantar by email.

Alhamdulillah Sir Azlan bagi nom mbe dia untuk apply internship. masa call orang tu cakap dah full, tapi dye suruh je hantar. ah, gamble la, ada rezeki ada, xde, tempat lain. masa tu rabu kot, if im not mistaken,huhu.. hantar resume, Cover letter, borang jawapan.

then khamis dapat call, ada interview pagi jumaat. yeay! alhamdulillah,,,, tanya la Mr.T apa kene bawa, apa kene buat. xpe ke pkai purdah g interview. Dye suruh pakai je. law in case company suruh buka, ikot pada aku, aku nak pilih mana.,

jumaat kol10 start iv, tapi aku sampai awal, so start iv awal. haha... lega settle semua benda. masa otw balik dalam bas dapat call, aku dapat buat li. yeayyyy~ aLhamdulillah.
alang2 dalam bas, terus g fakulti settlekan surat2 penerimaan and other things. penat gak r, cari bilik nak print. but at last selesai dengan jayanya...

so sekarang tengah menaip blog, tunggu supervisor in charge sampai. hahahaha~
oh, company ni ok je kalau nak pakai purdah. mungkin sebab bahagian iT, deal dengan lappy je. but anyway lega. aku malas nak buka purdah sebenarnya. hahaha~

Doakan berjalan dengan baik internship aku ni. kuikuikui~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...