Sunday 22 July 2012

Apa Yg Aku Rasa?? :)


ahaha.. actually,dah lama dah nk share psal ni. tapi asik terlupa or xde idea je.. sebelum ni aku share psal rasa sedeyh aku.

http://harisayala.blogspot.com/2012/07/sedihkah-saya.html

*kejap aku,kejap saya,kejap gua.xde jati diri btul. haha*

actually,i do feel great now! yelah,ok wat dpt uni ranking ke-4 even xdpat UTM,dapat UiTM pn ok la..
no wonder la auntie aku xdapat utm even dye pnye cgpa 3.67 (kowt) sbb tahun ni average utm 3.71.
fuh,memey jauh la angan-2 aku.. :(



tak kesah dah! tp masa tu mmg aku sedih gila la kan.. rasa cm Allah x sayang aku la,,itu la..ini la...mmg negatif gila la otak sakai aku masa tuh!

Alhamdulillah,sepanjang aku rasa cmtu pada Allah,Allah bagi petunjuk pada aku. :')

yelah,apa yang Allah bagi ada HIKMAHnya,ada kebaikannya. masa tu rasa menyesal pada Allah,terus buat solat taubat. :)

uitm dekat dgn family belah mak aku,so parents aku x de la risau sgt ttg aku. hehe..lgpn,yuran dye murah jgk rm700++ dan course aku dapat kali ni, dlm jurusan sains.
bachelor of computer science information technology.


before this,lepas spm aku dapat uitm (masa tu menangis jgk sbb xdpt utm) haha~ tp masa tu dapat pengurusan maklumat. lagi 2 hari nk gerak g kedah bapa aku bagi mesej aku dpt tawaran g matrik melaka (PDT). so,g la matrik... :)

xpelah,redha dengan apa yang Allah bagi mesti ada kebaikannya.. manalah tahu ada jodoh aku kt shah alam tu. hahahaha~

bercakap pasal jodoh.. aku mmg xde perasaan kt lelaki wat masa ni. haha! hari tu pernah komen2 kt Cinta Allah Cinta Abadi, ade la sorang abg ni tanya aku psal apa aku x minat lelaki. aku cakap la sbb susah nk jumpa lelaki yg alert psal solat.. serius!

aku cakap,mgkin aku x cukup SOLEHAH lagi tu sebab ALLAH x bukakan pintu hati aku ni. haha.. yelah,biarlah rasa cinta itu hanya itu yg HALAL.. cm Ibnu Batoota & bidadarinya... hehe..

wat masa ni,fokus untuk belajar.cari ilmu lg,baiki diri untuk jadi yang lebih baik.. :)
(lgpun aku ni garang + tegas) ada banyak lagi yg kurang, so aku rasa aku mmg x layak nk nikah wat masa ni. haha... LET THE TIME DECIDED.

p/s:When the time has arrived,HE will guide you to them. :)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...