Friday 20 July 2012

Biskut & Kek untuk RAYA! haha! ◕‿◕


walawei~ mak gua ni... memang la... nasib baik dye mak gua seorang. hehe...

baru 1st day nk puasa dye dah push gua untuk promote kek & biskut raya dye...

pergh..... nasib baik gua sayang dye. "terpaksalah memaksakan" diri ini menaip blog malam2.. fufufu..*muka meme*

so,so,,, you alls bley la bukak dompet bg duit kt mak gua. hahahaha!
dont be so worry keyh, coz it's YuMmy!! *siyes,coz siblings gua mmg chubby EXCEPT gua* hehe..

apa2 pun,buat penat tangan je taip panjang2 *kekontot tan idea*. so layan~
weeee~





ni Fb dye, korang ley subscribe sbb da xley nak add. ye da agak Famous.hahahah~ (angkuh x?)hehe...gurau ja~

http://www.facebook.com/ain.homebakery 




ok,sekarang korang g ambil Hp masing2,taip nom bawah ni & SAVE as AIN HOMEBAKERY.hehe~

*puan Noor: 0122873410 &
                     09-8595041                     03-87377708

lokasi kami: jalan tanah lot,binjai.kemaman.
terengganu.
No 16,Jalan Ramal 5,Taman Ramal Indah,43000 Kajang*


P/s: korang jangan bagi alasan gastrik lak bulan puasa ni. so lame.... hehe~ 

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...