Thursday 21 August 2014

Siap gak banner, personal card for my mommy~ :3

akhirnya! kini pasti ku merasai,,, cinta yg suci eeeeee. haha. Lol

penat serius penat otak ni. btw, SALAM~ :3

siap gk banner, and personnal card for my mommy. tinggal nk buat sticker je. haish///
sungguh penat meneroka google. hahaha!

tq la pada sapa2 yg share tutorial kt website,social network cara2 nk buat benda alah ni.
ak bley design jela. pastu anta kedai. hahaha~ dapat la upah dari mak. huhu.. sesak duet skg ni. nk bayar sewa uma, P1 lagi, aigoo...

oh Ya ALLAH, aku memohon kepadaMU, turunkan lah harga barang kt Malaysia ni. tingkatkan lah gaji kt Malaysia ni. PTPTN tu biar la jadi biasiswa. wuuuu.... muda2 hutang da beribu. T^T

serius, mmg sesak dgn duet skg ni. membe aku pn mengadu,, susah la skg.. cuty sem pn kami kje. hmm... aku tlg mak aku la berniaga, tp biasalah niaga ada pasang surut nya. doakan lah yg terbaik. amiinn... :)

btw, tggl lagi berapa minggu je da nk start sem5. huhu~ tggl lagi 2sem je utk aku buat result aku jadi DEKAN. hopefully dapat la. seksa nt nk mbayar PT. kikiki... :)

last week parents aku buat rumah terbuka. serius penat!! hahhaa... aku smpai da xley jalan, ulang alik dr dapur ke depan. yela,hantar lauk. law xde makcik aku serius aku pengsan.
ramai sgt datang sampai x dan nk tangkap pic. huhu... T^T
ada pic awal2 ni je, tu pun ni jela. sbb lpas tu serius ramai dtg.


so yeah, nk tunjuk kt orang my design. simple ja. x kreatif. tp bley la buat utk hidup. T^T



ni business card baru mak aku. hopefully dye pakai la. penat neyh! :p
nanti korang dtg rumah nampak ler banner ni, insyaALLAH. :)

teehee~ :3

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...